• (Android) EverRun: The Horse Guardians - Epic Endless Runner cheats generator guld

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ EverRun: The Horse Guardians - Epic Endless Runner ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ EverRun: The Horse Guardians - Epic Endless Runner IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ cheats generator guld ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ EverRun: The Horse Guardians - Epic Endless Runner 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Super sød idé, men så glitchy, at det er umuligt at spille de sværere baner.

    Mit barn elsker dette spil. Hun sagde til mig "hestene er så "fede"" Men der er et par fejl, men alt i alt synes jeg, at spillet er fint for børn

    Jeg kan godt lide spillet generelt, historien er sød, og det samme er plejefunktionerne, men jeg er stødt på mange fejl (når du skifter mellem biomer, går det ofte bare til en lys pink skærm i stedet for selve overgangsanimationen, når jeg køber tilbehør til staldene, forsvinder de ofte bare efter næste kørsel - det viser, at de er købt, men jeg kan ikke se dem mere, eller placere dem igen), og styringen kunne bruge noget arbejde - de er ofte bare fuldstændig ufølsom.

    Det reddede ikke mine fremskridt

    Det er så svært at få nye heste, fordi det får dig til at spilde dem på ting, du ikke har brug for


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :